.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای
جانشین چند استاندار مشخص میشود

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، استاندار و نماینده سابق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بزودی به عنوان استاندار هرمزگان منصوب می شود.
گفته می شود پس از انتصاب شیخ الاسلام به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور بررسی های نهایی برای انتصاب زائری که استاندار  و نماینده سابق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بوده است ،به سمت استانداری هرمزگان در حال انجام است.

با انتصاب شاعری به سمت معاون وزیر کشور رایزنیها  برای انتصاب رضا انجم شعاع سرپرست فعلی استانداري گلستان به سمت استاندار در حال انجام است. و در آخرین خبرها حمایت جریان اصلاح طلب از وی حکایت دارد .
در این راستا پیگیریهای جدی از سوی تعدادی از چهره های شاخص اصلاح طلب از جمله مجید انصاری با آیت الله نور مفیدی در حال انجام است.

 همچنین شنیده ها حاکی از این است که وزارت کشور با نمایندگان  استانهای سمنان و لرستان گیلان در مجلس برای معرفی استانداران جایگزین در حال رایزنی می باشد. شنیده شده است تعویض این سه استاندار بر اساس نتایج ارزیابیهای مدیران دولت صورت می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.